Lletres catalanes des de l'Alguer

Bloc lliure dels estudiants de català de l'Alguer i de Sàsser, a l'illa de Sardenya

dimarts, de març 14, 2006

Laura Mulas, des de la ciutat d'Alacant, al País Valencià

Hola, com va aixo'?








Estic en la
Universitat d'Alacant...Tinc una miqueta de temps lliure i us escric per contar-vos d'Alacant.
Recorregut fotogràfic aqui'.

Em vaig inscriure en un curs de valencià per a estrangers. Tinc curs el dimarts i el dijous. El professor és d'Altea (crec). El mes passat vaig anar a Alcoi, a Cocentaina i a Benasau també...je je:). M'ho vaig passar molt bé ... les persones són molt amables sobretot quan els dius que ets italiana i parles valencià. En la Universitat es dóna un curs de sociolingüística espanyola i parlem massa de la situacio' de bilingüisme en la Comunitat Valenciana...és interessant. M'agrada molt i a més haurem de fer una enquesta sobre un dels temes que ens explica. El tema que m'agradaria tractar és el de les actituds i creences sobre les llengües. M'agradaria anar a les botigues d'Alacant per a demanar les coses en valencià i presentar-me com a estudiant italiana que només parla el valencià, que no coneix ni una paraula de castellà...je je serà molt interessant...A vore...

No he de fer l'examen de català en Sàsser perquè em van dir que tinc prou crèdits en l'àmbit de la lingüística...hauré de fer dos exàmens d'informàtica, que no m'agrada gens...Ja us ho contaré..

Una abraçada, Laura